lugn fredag

Japp, idag blir det att sova hemma hos mamma, möjligtvis kolla på lets dance som börjar och svulla lite grann :p

igår fick min bror sova hos mig, hanna, min inneboende var hemma hos sig och sov. det känns som att jag vänt lite på dygnet, jag kan verkligen inte somna förrän klockan 1 tidigast, sen drömmer jag så konstigt nu förtide :S idag tog jag mig upp rätt så sent, kvart i tio tror jag klockan var. sen har jag suttit i lägenheten och försökt plugga. men det måste bli mkt mer plugg ikväll om jag ska kunna hålla tidsplanen (som jag har misslyckat med ett antal dagar)..

igår när jag jobba missade jag ju "age of love" på femman, haha, hannas o mitt favoritprogram skulle jag tro :p jag har alltid älskat sånna serier, typ som the bachelor är det fast att han dejtar 40+ och 20+ tjejer, jag hejar på amanda, om det förvånansvärt är ngn som kollar på den serien :p hon som jag inte tycker om åkte tydligen ut igår, det var ju bra!

imorn blir det solning och träning med mamma, sen blire hem o storstäda lägenheten o sen iväg o jobba. nästa vecka blir det nog mycket plugg, efter tentan kan jag börja fokusera på annat :D

nu ska jag käka en frukt och kolla lite på nätet för att sedan fortsätta plugga lite :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha nae men det är ju så tråkigt att vara inne i sånadär perioder, tycker man får unna sig lite, huvudsaken är ju att man lever lite nyttigt OCKSÅ, känns mycket bättre så :P

2008-01-11 @ 19:46:06
URL: http://elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0