Jakten på "festkameran"

Hej!

Idag har jag varit i linkan på föreläsning, efter blev det en liten fika med carro o sam :)

efter det har jag legat och segat hemma framför tv:n, tyvärr har jag även råkat sova lite middag.. INTE bra, eftersom jag till o med har problem att sova då jag inte vilat på dan..

sen har jag hängt med hanna till maxiområdet eftersom hon skulle hitta en digitalkamera.. istället blev det lite spontanshopping som det brukar bli, massa rea ju! så jag köpte:

3 par pums, 3 kuvertväskor, en vanlig väska, 4 örhängen, en partyklännning, två vaser, 4 skålar, 1 äggkokare, två skärp, slingmedel o läppglans tror jag. john tycker inte om när jag köper skor, de får ju inte plats någonstanns! men det får han ta ;) jag längtar efter vår!

tillslut hittade vi i alla fall en kamera till hanna på mediamarkt! säljarna verkade tycka att vi var lite konstiga som sa att vi letade efter en "festkamera", det vill säga en kamera som är i lite billigare prisklass eftersom dom jämt pajjar då man spiller o jag vet inte vad. jag tyckte att det blev bra tillslut, hannis blev nog nöjd med sin lilla kameraväska också ;) Haha, jag lovar, säljarna skulle kunna lura i henne vad som helst ;P


här kommer lite gamla foton på hannis och mig, det skulle vara kul att scanna in några bilder från när vi är små :D

  


ska nog kolla på dokumentären "fetman tog hennes liv" på femman. Sam tyckte jag hade bristande medmänsklighet när jag skrev att hon såg lite äcklig ut, men allvarligt, när det går så långt får hon ju skylla sig själv tycker jag. eller, ska inte uttala mig så mycket, hon kanske har sånna "gener" :p jag kommer nog få lite ångest av att kolla på det, jag vill INTE någonsin bli så, men det behövs nog ganska mycket hahaha.



ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Johanna

SNygga bilder ;)

2008-01-23 @ 20:56:03
URL: http://johannastenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0