Har fått en ny bebbe :D

Idag har jag börjat en ny kurs, affärsrätt, verkar bättre än mikroekonomin i alla fall, lättare, men vi får väl se :)
har inte fixat böckerna än bara...

i lördags blev det myskväll sen tillslut, jag o john kollade på film. "gone baby gone" och "tatuerad torso", de var helt okej :)

igår tog jag mig upp skapligt och sen vid tio kom mamma och hundarna hit eftersom vi skulle ta en lång promenad. Vi gick härifrån söder till eneby eftersom vi skulle fika hos mormor och morfar. Det var riktigt skönt att gå, speciellt när det var så härligt väder, det får vi nog ta om nästa söndag också :)

idag åkte mamma och jag o tränade direkt när jag kom hem till norrkan efter föreläsningen, aerobic 1 fick det bli. Idag var det faktiskt skoj, det är väl för att man kan alla steg o så bättre så här andra gången, vi ska ta om det nästa måndag också :) sen ska vi börja på nautilus o träna, mamma försöker övertala mig om att vi ska köra spinning halv 7 på morronen framöver, helt omöjligt är det dock inte ;)

ajuste, rubriken.. Jag har fått en ny vovve! Casper heter han :D Det är pappa o dom som tar hand om en hund som blivit vanvårdad och misshandlad flera år så polisen åkte och hämta han därifrån. sen dess har han bott på ett hundhem och nu en månad hos en tant, men det funka inte. så nu har han bott hos pappa några dagar. de kom förbi o skjutsade mig till jobbet igår, lite skygg var han, men det går nog över ;)

imorn blire föreläsning i linkan och sen hem till hundarna så de slipper vara ensamma så länge. därefter får vi se :)

ska nog gå o lägga mig snart, det jobbigt är bara att jag itne får kolla på tv i sovrummet eftersom john inte kan sova då... jag smyger nog in snart ändå o kollar, när han väl sover vaknar han inte så lätt ;p

puss!

tänker på dig, allt kommer att bli bra ska du se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0