Fylletaxi

Har precis kört hem pappa, anna, siggan och olle. De hade varit hos farmor ikväll o spelat spel, som vanligt blir de alltid lite runda under fötterna, vilken tur att pappa har en sån snäll dotter som ställer upp på att skjutsa då ;p Haha, han har skjutsat mig jäävligt många ggr så jag måste ge igen känner jag. det är så jobbigt när man alltid blir påtvingad pengar, jag vill inte ha några, nu tanka dom upp bilen iaf, alltid bra :p

ikväll har jag jobbat. fick reda på att det blir fest den 16:e då musikalen spelas för sista gången, efter det ska vi nog käka och partaja med hela ensamblen och dom som jobbar med ljus, ljud och allt va det kan vara, blir nog nice:)

när jag kom hem från jobbet vid tio så satte jag på filmen "försoning" som går på bio just nu tror jag. den var inte alls bra, eller okej kanske.. john är ute o partajar så det fick bli en myskväll med zola och svull :)

igår var jag ju i linkan. det blev inte riktigt som planerat, eller, vi hade inte planerat så mycket ifs, men det sluta med att jag, carro o hennes kompis sandra förfesta och sen drog jag o carro ut. det blev en jäkla promenad eftersom inte bankomaten funka.. tillslut var vi nere på stan i alla fall, vi gick in på platå, men FY FAN vad dåligt det var! seriöst, jag ska aldrig mer klaga på att otten och palace spelar skitmusik, det här var verkligen det värsta, och vilken otrevlig dj! (haha, jag är jämt van att få allt som jag önskar). men jag o carro försökte göra det bästa av situationen, men efter ett tags dansandes till musik som jag aldrig i hela mitt liv hört så bestämde vi oss för att käka. min vanligaste replik runt halv 3 på natten måste vara "jag vill ha pizza", jag vill jämt ha pizza på fyllan :S vi käka tillslut pizza och sedan gav vi oss hem till carro, fy fan mina fötter säger jag bara!

idag blev jag medlem i gruppen rugbylaget trojan på facebook :p hahaha, hanna ska vi börja spela lite rugby som våra föräldrar gjorde i vår ålder? festerna är ju åtminstonde roliga ;)

 pappa ställer självklart upp på karaoke

image98
en bucket skulle inte sitta helt fel vid nästa festtilfälle ;)

ska nog käka ngt nu o lägga mig i soffan, börjar känna mig lite trötttt.

puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag är också medlem, var micke som skickade. synd att det inte var olympia :D

2008-01-28 @ 10:58:39
URL: http://johannastenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0