så mycket att göra, så lite tid

känns det som just nu :p

idag började vi ny kurs, extern redovisning, beställde boken idag så hoppas att den kommer i början av nästa vecka :) nästa lördag har jag omtenta i mikroekonomi också, som 70 % av de andra på programmet också har. känns lite tajt med tid att öva till den, men jag får göra mitt bästa..

måste ta tag i ansökningarna också, ska försöka börja med dom på allvar nu i helgen, jag vill ju åka :D lutar att åka i 4 och en halv månad, om nu ngn familj vill ha mig vill säga :p

i helgen blir det nog rätt lugnt. jag pratade med johnom vi skulle ha ngn spelkväll på lördag, några som är på? :D rappakalja är ju hur kul som helst ;)

ska skriva lite på mitt personliga brev nu, jag kan inte tänka på annat.. haha.
ha det fint!

puss


Kommentarer
Postat av: Sarah

Yes, jag åker också med cc. Har tänkt åka i juni om det går enligt planen! du då? :)
Jag, vet inte än, men jag tänkte nog göra det för hand. Fast det blir nog några olika kollage för annars blir det lite svårt att få plats med alla bilder. Typ ett med familj och ett med barn och så vidare :)

när åker du? har du familj än?
kram sarah

2008-02-21 @ 21:44:39
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se
Postat av: Sarah

okej :) jag har väl tänkt åka i början av juni så det är ju nästan samtidigt då! Nej, jag vet inte alls vart jag skulle vilja åka. Familjen är ju viktigast såklart! :)

2008-02-22 @ 10:38:17
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0