Referenser

har jag fullt upp med. Igår var jag iallafall hos min farbror leif och hans fru lena för att få referens att jag tagit hand om fia. jag var förbi solvej också, min mentor på gymnasiet, eftersom hon ska skriva personlig referens om mig, och lämnade en blankett som hon ska fylla i, får se om jag hämtar den senare idag eller imorgon, jag har fullt upp just nu. btw, när jag gick in på kungsgårds hemsida för att leta upp solvejs telefonnummer så gick jag in på deras nättidning, och vem var inte på första sidan?! Jag och sofie! haha, när vi tog studenten. men det var för att de skrev den nya tiden när detta års studenter skulle springa ut. liten chock fick jag i alla fall, har typ aldrig varit inne på den där hemsidan :p

image140

de senaste dagarna har jag inte hunnit plugga så mkt, ligger redan efter i externredovisningen för att jag inte fått hem min bok än :/ ska försöka plugga lite mikro idag, men det är ju så jäkla svårt.

förresten, ska på tokio hotel med min lilla kusin fia i april, haha det blir kul :D

ska ta tag i dan nu, kom precis hem till mamma.

puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag är oxå med haha! :)

2008-02-28 @ 00:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0