Personal letter

sitter jag och försöker skriva nu. det är svårt att veta vad man ska skriva, vad kommer en familj i USA vilja veta om mig egentligen? nu har jag iaf med familj, intressen, vad jag gjort före gymnasiet, efter gymnasiet och framtidsplaner typ, det är väl det vanligaste.

sen idag ska jag antagligen åka ut till mamma, jag hoppas verkligen min externredovisningsbok har kommit. jag har så otroligt mkt att ta igen för att jag inte haft den, så imorn efter tentan blir det att åka hem och plugga några timmar, på söndag också förhoppningsvis..

btw, nu har jag och john inga mer "rallarsving"-avsnitt att kolla på, dom som är så bra :( haha, så roliga att kolla på. vi har tagit efter deras brottningsritualer :p

igår började ju private practice på 4:an, med addison från greys anatomy, det verkade rätt bra faktiskt, ngt jag antagligen kommer att följa :)

ska skriva lite mer english nu... puss!

image143 

image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0