Lite låtar att tipsa om

Jag har fått några nya favoriter som jag lyssnar sönder, dessa är:

Leona Lewis; whatever it takes
Leona Lewis; the best you never had
Usher feat. young Jeezy; in this club
Adele; chasing pavements
Chris Brown; with you

det var det jag ville ha sagt då, undanflykter till varför jag ej ska sitta med pluggböckerna.. det känns lite kämpigt just nu.. men jag är ju inte ensam, Anna har ju fullt också ifall man kollar in hennes blogginlägg ;)
grattis matilda by the way :)

ska kanske ner på stan en sväng, lämna in en skiva för att framkalla lite foton o så, hmm undra hur lång tid det tar.

i helgen blire antagligen party, och nästa också såklart, 8:e mars, inte bara den internationella kvinnodagen, utan även min födelsedag ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0