Informationsmöte, teater och fest

Hej på er!

Idag har jag rätt fullt upp. Vid halv 12 ska jag till Linkan för att gå på informationsmöte med cultural au-pair, det tar ca 4 timmar och så ska dom göra en kort intervju med mig, är lite nervös för det men tänkte bara ta det spontant :) som tur är ska john skjutsa dit och hem mig, han ska vara med petta så länge, annars hade jag varit skitnervös över att inte hitta dit, men vi ska åka med rätt goda marginaler så det borde förhoppningsvis inte vara några problem :p

efter det blir det hem och byta om sen ska jag ner o möta hanna på stan, därefter ska vi gå på musikalen Röda Nejlikan, som jag i för sig sätt ungefär 15 ggr, men som är så jäkla bra nu att jag verkligen måste se sista föreställningen, dom kommer säkert att vara grymma idag då det är den sista :)
efter det blir det middag på teaterns servering med några av de andra värdinnorna, ljud- och ljussättare och skådespelarna med deras anhöriga, efter det blir det förhoppningsvis fest ;) som det låtit på carro & carro brukar det bli drag så vi får hoppas på det haha.

det är vad jag ska ha för mig idag då :)

på onsdag framöver har jag tenta i affärsätt och det känns som att jag aldrig hinner plugga, rätt mkt jobb nu på sistonde etc. men tre dagar har jag i alla fall på mig att plugga, hoppas jag klarar tentan, men man vet aldrig, det problemet får man ta då i sånna fall ;)

image118
 


Lite bilder från förra helgen, som också blev lyckad ;)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0