Gammal kärring...

Snart fyller jag 20 år, den 8:e mars. 20, det är ju skit mycket! lite ångest inför det där faktiskt, men då tror jag att det är bra att jag åker iväg som au-pair så att jag verkligen gör något som jag tänkt på sen jag var 13. Problemet som jag tänker på hela tiden är bara ifall jag ska åka 4 månader eller 12 månader. av erfarenhet när jag var iväg i thailand 4 månader så går det rätt fort, eller, ibland känns det ju jobbigt att vara borta men när man väl kommer hem så har det gått fort. 
nu är det ju lite över 1 år sedan jag och john kom hem från Thailand. 1 (!) år, om det går så här fort de följande åren känner jag att jag lika gärna kan bo i USA ett år, för att göra det på "riktigt" eller vad man ska säga, så att man verkligen lär känna den amerikanska kulturen och blir en typisk amerikan (ifall det nu är bra eller dåligt) :p Sam håller på att försöka övertala mig om att jag INTE FÅR åka iväg ett år eftersom vi är teammates i spanskan och så, och han har ju rätt bra argument.
om jag åker till mitten av oktober ligger jag förhoppningsvis nästan i fas med de andra i studierna, efter mindre än ett år då så kommer jag att åka iväg o plugga i sydamerika i ca ett halvår.. aja vi får se, detta är vad jag tänker på den mesta tiden av dygnet på, och john såklart, hur vi ska göra, han ska ju också åka iväg...

nu blire för plugg förhoppningsvis :D



15 bast här, snart 20 och tiden tickar på ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska din kille?

2008-02-19 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0