Fotokollage

Sitter och gör ett litet fotokollage om mitt liv eller vad man ska säga, den ska jag skicka med i ansökningarna som au pair. det svåra är bara att avgränsa bilderna, jag har hur många som helst som jag vill klippa in, speciellt från när jag var liten :D men, meningen med fotokollaget är att familjen ska få en bild hur man är, då tycker jag att det kan vara kul att sätta in bilder frå olika stadier i livet, inte just nu bara :S aja, får se, ska försöka välja ut några bra..

ikväll blire tv:n som gäller, det okända bland annat ;)

tentan idag förresten gick si så där. tiden sprang bort helt så det skapade stora problem. om jag haft mer tid på mig skulle jag nog klarat den, nu har jag antagligen inte gjort det.. ska aldrig mer först skriva kladd och tänka att jag ska skriva rent på en tenta ;) men, det går som det går, har massa annat att tänka på iaf :D

sen åkte jag hem till hundarna, det var nästan en vecka jag fick träffa dom... när jag kom hem gick vi ut på en promenix o sen käka vi lite godis, as usual ;)

ska fortsätta med kollaget nu

pusss

  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gjorde du ditt kollage i datorn? Håller med om att det verkligen är svårt att veta vilka bilder man ska ta med :/

2008-02-21 @ 16:46:45
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0