fest på teatern

fest på teatern blev det igår ja! innan tog jag med mig hanna och så gick vi på den sista föreställningen av röda nejlikan, lite sorgligt faktiskt. nu i mars börjar romeo & julia, får hoppas att det blir bra och att det blir mkt folk. det som var kul med musikalen var att det var så mkt folk jämt, både på scen och publiken.

efter det kila kila jag o några av de andra värdinnorna in på vårat rum för att styla oss lite samtidigt som vi köpte ett glas vin. efter det gick vi ut till teaterns restaurang för att käka buffé och efter det började festandet. dock tog det ett tag innan det kom igång, men inga problem tänkte jag eftersom dom sagt att dom kunde ha öppet hur länge som helst, i alla fall till 5, men vid 3 helt plötsligt stängde de ner! får hoppas att det blir ngn mer gång :)

mötet igår gick bra, jag blev sugen på att åka ett helt år istället, eftersom man bara får visum en gång i livet till usa för att vara där en längre tid och då känns det som att man vill utnyttja det.. men får se, 4 månader vill jag i alla fall åka, det är ingen tid alls om man tänker efter. i veckan ska jag börja på mitt fotokollage som jag ska ha i ansökningarna :D
den personliga intervjun gick okej, den var delvis på engelska, hahaha, min engelska är lite ringrostig, men hon som intervjuade kunde heller inte få fram de orden som jag letade efter o hon har varit i USA ett år. det var en väldigt avslappnad intervju så det var skönt :)

ikväll blir mys :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0