Dagens upplägg

Snart blir det att fixa sig lite för att åka till Linköping på föreläsning. Jag hatar när man har föreläsning från 13-15, man hinner inte göra någonting känns det som då :S
Efter det ska jag hem lite fort och lite senare ikväll ska jag fika med yang. Det var evigheter sedan jag träffade honom, nästan 1 år :S haha, tiden går fort. men ska bli trevligt i alla fall :)
sen får vi se vad som händer, spelkväll kanske.. eller ngt..

jag har varit så jäkla onyttig den här senaste veckan, ätit hur mkt onödigt som helst samtidigt som jag knappt rört ngt på mig.. man känner i kroppen direkt att man inte mår bra av det. skulle vara skönt med ett träningspass eller ngt, så slipper man ha dåligt samvete :p  kanske kan träna och sola lite nu i helgen.

ska fixa mig nu. puss



haha vilket thaiboxnignsproffs :D


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag vet inte riktigt än, men jag tror att jag gör ett kollage tillsammans med alla mina barn. Jag är ju ledare i flera grupper så det kommer bli svårt att välja.. sen gör jag nog ett kollage me mig och mina vänner och ett med familj. Fast jag vet inte om det blir för mycket?! vad tror du? hur ska du göra?

2008-02-22 @ 11:57:30
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0