"CP-kväll" & Rappakalja

Igår blev det ingen danskväll, utan istället blev det melodifestivalen, typ 4 avsnitt av "I en annan del av köping" samt "Snickeriet" och efter det, efter mitt tjatande, Rappakalja :D (tycker inte om ordet cp, men det var killarna som myntade det ordet, istället har jag alltid lärt mig att man ska säga "förståndshandikappade" :p).

 för det första, jag tycker att Patrik Isaksson åtminstonde borde gått vidare till andra chansen :S jag läste mammas amelia härromdagen, då de hälsade på hemma hos honom och sofia, han verkar ju så gullig och ödmjuk, sånt tycker jag om ;p så det var lite därför jag hejade, men låten kan säkert bli jättebra efter några lyssningar med. "caracola" var väl okej, dålig låttext får man väl säga, men dom var ju söta och det går ju faktiskt ut i rutan, dom var ju roliga att kolla på så att säga, det tyckte framförallt killarna :p det var edda, emil, lappen, john och jag som satt och ugglade.

ikväll blir det ännu ett nytt avsnitt av "I en annan del av köping", det får man inte missa, även om det krockar med Singing Bee.. Man blir ju så glad av att se på det, Micke är ju jämt så glad, om man ändå kunde ha hans livsglädje ;)

Rappakalja gick rätt bra för min del igår, jag kom 2:a men jag tvivlar på att emil kom först (kanske lite fusk?), i annat fall "ettan förlora, tvåan vann" ;)

idag skulle jag gått en snabbis på stan med sam, men stan öppna visst 12 o jag ska på kalas vid 13, så det blev lite tight. funderar på att springa ner en snabbis själv och köpa ett par jeans, får se. jag behöver ju mikroplugga... de jag umgås med ska strunta i omtentan, men jag pluggar det jag kan nu och testar i alla fall.

ha en trevlig dag!

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0