"chipsoman"

det är jag, jag kan äta hur mkt chips som helst.. oavsett jag är sugen eller inte :p aja..

idag på dan åkte jag hem till hundarna, sen blev det en snabbis på stan och nu ikväll har jag jobbat på teatern så nu är jag lite seg faktiskt.. imorn är jag dock ledig så då får jag se vad det blir. jag ska faktiskt försöka plugga lite på dan, jag har mycket att ta igen.

nyss såg jag en dokumentär som handla om tre tonårstjejer i 15 års åldern och hur deras liv såg ut typ. jag kände inte igen mig så jättemkt faktiskt, antagligen har man väl glömt bort hur det var för 4 år sedan :p jag tror nog aldrig att jag varit ngn typisk "fjortis", men det beror väl på hur man ser på det. T.ex. på högstadiet var jag verkligen inte någon som hördes mycket, istället var jag nog rätt blyg och så var jag emot alkohol och rökning tror jag. Jag vet inte hur man egentligen definierar "fjortis", men i alla fall, jag var nog rätt så duktig ;p haha, jag skulle vilja se fotot första gången då jag var lite onykter, då jag, hanna, sofie och kim är med, jag kommer ihåg att jag kisade helt med ögonen. hahaha. undra om det finns ngn som har det kortet, sofie maybe? :p

15 år gammal, haha. "Powepuffpinglorna"

image105

image107

ska sluta yra och gå och borsta tänderna och sedan kolla på csi i sovrummet :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha...den bilden har jag på datan hos mamma o pappa...=) Ska se om jag kan lägga upp den lr nått =) Puss

2008-02-09 @ 15:32:34
URL: http://annalarsson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0