Vilken trevlig jul!

Halloj!

Nu kan man väl säga att julen är över, tänk vilken hysteri som uppstår bara för ett par dagar, helt galet egentligen. Jag har i alla fall haft en jättemysig jul med många fina julklappar! Fick massa saker som jag verkligen behövde och det var så roligt att få julklappar när jag typ inte köpt ngt alls till mig själv sedan jag kom hem från USA.

Idag ska jag gå på stan och shoppa med mina små tjejer, Lisa och Fia. Sedan ska vi eventuellt ha en girls night hemma hos pappa. Vi får väl se vad girlsen ska shoppa, jag ska bara kolla ifall jag hittar några träningskläder och underkläder typ. Någon annan dag ska jag kolla om jag hittar några söta sommarkläder, kanske finns på ngt undangömt rea ställ. Och skor, det behöver jag, det är sant. Jag har typ bara högklackade och det kommer jag inte använda allt för ofta där nere + att de tar stor plats i resväskan. Nae, måste se om jag kan hitta lite ballerinaskor o så.

Nu ska jag fixa mig.

Mwaaaaaaaaaaaaaaaa Puss



 
Dom här godingarna ska jag på stan med idag

Jag var lite för lat för att ta foto hemma hos moster Annika igår, det får jag ta igen en annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0