Soffa till salu!

Hejsan!

Då var det ännu en grå dag då. Allvarligt talat, vart är solen? Man är verkligen van vid att det ska vara mörkt hela dagarna, it's depressing som jag brukar säga. Men jag är inte så deprimerad iaf, jag skulle varit det ifall jag inte hade fått den killen jag ville ha och åka dit. Jag är nästan helt säker på att jag fortfarande skulle tänka på honom även om han hade fortsatt hans liv med en annan tjej.
 
Har precis lagt ut min skinngrupp på blocket. Priset är 4500 spänn, vilket jag tycker är väldigt billigt för en tresits och två fåtöljer. Känner bara att jag ändå inte kommer att flytta till en lägenhet här hemma än på ett tag och då kan jag lika gärna sälja den.
Om någon är intresserad av att köpa, så hör av er. Some photos I took yesterday: (ställde in den i vinterträdgården och fotona blev inte dom bästa)









 Sen blir den nog snyggare med lite kuddar och så. Har ett glasbord för försäljning också för 250 spänn.

Idag har jag varit väldigt sent, inte fått ett skit gjort... Ajja, ska börja jobba på onsdag igen iaf, känns kul, genrep till musikalen Cabaret :D

Igår fick pappa "prata" med honom också. Han och jag satt framför webcamen medan Dan gjorde det också. "I'm looking forward to drink some swedish vodka with you", han vet redan hur han ska närma sig pappa ;) haha.

Imornbitti flyger pappa och Anna till Indien, det har ju varit lite oroligheter där nere i Bombay, men dom ska till Goa. Man kan ju inte gå runt och vara rädd, det kan ju hända grejer här hemma också.

Ha det gött!


Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0