Saturday

Shoo! Ikväll blir det återigen jobb, sedan är jag ledig till nästa söndag. Kan inte fatta att det är julafton om några dagar. Det är väl mest barn som uppskattar julen, man lär väl känna massa julstämning igen när man själv skaffar barn.
Idag blev det inget stan, åkte och storhandla med mamma istället, Sam var latarsle och ville ta det imorn istället. Jag har inte bestämt mig ifall det blir imorn eller inte, har ju grejer att baka och så. Annars får vi fixa det där dan innan eller två dar innan julafton :)

Si Si.

Efter jobbet blir det hem till Hanna och ha filmkväll. Vad duktiga vi är, från att ha partat till det varje helg så har det blivit lugnt nu i ett par veckor. Kommer antagligen att snapsa lite med släkten på julafton och sedan blir det väl lite partaj till nyår. Jag tror inte att jag kommer fixa någonting tills jag åker. Eller kanske att vi blir några stycken och äter tacos och dricker till lite och går ut eller ngt.
Jag och han ska ju parta till det dan efter att jag kommit dit, efter hans tävling som han har på lördagsdan. Då ska vi bli wasted och dansa loss :D Så var det sagt i alla fall..

Nu ska jag snart fixa mig lite sen måste jag bege mig till Martin och hämta ngn film som vi kan se ikväll, sedan raka vägen till teatern.



Haha här är vi små party-pinglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0