Plockat bröd

Imorse ringde väckarklockan klockan 05,00, det var bara att studsa upp ur sängen och snabbt fixa iordning sig och äta frukost. Sedan hämtade Sara mig här hemma och sen åkte vi och "plockade bröd" på ICA Maxi. Sjukt mkt var det att göra så det tog längre tid än väntat. Därefter åkte vi till Coop och efter det Hemköp i stan. Det var ett rätt okej arbete, jag har lite ont i ryggen nu efteråt, men det var ju inte direkt svårt, skitbra att kunna jobba lite extra. Jag blev tillfrågad igår kväll om jag kunde jobba idag 6-11, istället blev det till halv 2, bra, mer pengar vilket behövs om man säger så :p

Nu har jag legat i min säng i två timmar och softat, vilat middag. Hoppas jag kan sova ikväll nu bara men det ska väl inte vara några problem egentligen.. Får kolla på ngn film på laptopen.

Nu ska jag äta fläskpannkaka, så de så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0