På bra humör!

Hej där!

Var ett tag sedan jag skrev här, har inte haft så mycket för mig de senaste dagarna faktiskt..

Känner att jag är på bra humör, mycket har ju att göra med "honom". Imorgon är det bara 2 veckor kvar innan jag åker, jag har fasan inte planerat någonting typ.. Blir väl dom sista dagarna :p

Skrev precis ett långt mail till Amelia och familjen i USA, jag tänker att jag inte ska skriva så långt, men det blir så ändå. Det finns så mycket att berätta om till dom där borta...

Imorn ska vi käka middag hemma hos Elin, kommer nog bli jättetrevligt! Måste förbi systemet en snabbis imorn. Nyårsstassen har jag fixat också! Blir att ta på sig en gammal outfit men det ska nog duga! Hopp. nu blev det så där stort...

Det jobbiga är att jag har grönt hår! Jag går in på varför en annan gång........

Nu ska jag tvätta och ta en dusch!


Hahaha, snyggaste bilden från NY, Elin är inne på toaletten och jag sitter utanför (dagen jag var deppad) och fotade mig själv. Finns väl ungefär 15 nästan likadana kort på kameran...

Mwaaaaaaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0