Nyårsplaner?

Har precis legat och sovit lite middag med Zack, gäsp vad skönt det var. Jag får alltid bäst sömn mitt på dagen, men jag går aldrig och lägger mig och sover middag utan alarm på, isf skulle jag kunna sova flera timmar. Nu blev det bara en halvtimma, rätt lagom.

Ska fixa iordning mig lite nu, platta håret och sminka mig. Om ca en timma ska jag in till stan och jobba. Efter jobbet ska jag hämta upp Tobbe och eftersom det är fredags så känner jag mig godis- och chipssugen, blir väl kanske att stanna på ngn mack.

Imorn blire antagligen lite julklappsshopping, så himla tråkigt tycker jag. Om man hade kommit på ngt bra till ngn så hade det väl vart skoj men nu köper man ju bara skit känns det som. Men det blir nog bra. Ska inte köpa många julklappar alls i år.

Inga nyårsplaner förekommer än så länge. Jag tackade ja till att jobba på nyårsafton, men då slutar jag klockan 18 på kvällen, så det finns gott om tid kvar tills man firar in nyåret. Jag skulle tycka det vore kul med ngn hemmafest faktiskt. Vi får väl se.

Det känns som att det här året har varit mycket längre än alla de andra senaste åren. Beror väl antagligen på att jag var i USA ett par månader och det kändes som längre tid eftersom allt var så nytt och att jag känner att jag utvecklades så mycket. Förra årets nyår blev ju ingen hit kanske andra hade sagt, men jag och Hanna hade rätt kul ändå, ägde på dansgolvet ;p

Skulle vart kul att fira in nyåret med han, som vi pratade om. Men kommer ju dit två veckor efter så det är ingen katastrof. Ingen nyårspuss detta år, eller, det var det ju inte förra heller. Jag kommer alltid komma ihåg nyårskyssen 2006, när jag och John var i Thailand och stod på Kho Phangan stranden med 30 000 andra pers (full moonparty), det var coolt.

Ha en bra kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0