Just another tuesday

God fördmiddag!

Har varit ute med pojkarna för ett litet tag sen och snart ska jag börja städa mitt rum. Jag har lite ont i ryggen idag för igår när jag bärde grejer hela morronen. Det skulle vara bra för mig att träna lite mage, men då får vi kanske skippa det ;)
Som vanligt är det grått ute.. Sverige kanske är ett bra land då det gäller andra saker, men om man tänker på vädret får vi en 2 av 10 tycker jag. Vi undvider ettan för att vi faktiskt kan ha ett par fina sommardagar. Om jag ska vara ärlig så har jag väldigt svårt att föreställa mig att jag ska slå mig ned i det här landet, men det är väl sånt som märks. Måste resa jorden runt innan jag kan bestämma mig vart jag ska va.
 
I veckan måste jag köpa lite julklappar. Jag har typ ingen julstämning alls. I helgen ska mamma, jag och Martin baka pepparkakor och ischoklad, då kanske det blir bättre. Mamma och jag pyntade granen i söndags, det blev fint såklart.

Funderar vad jag ska laga till middag idag... Jag är sugen på ngt onyttigt känner jag.. Idag måste jag också ta tag i att sätta upp nya mål på min "måltavla" som jag gjorde innan jag åkte till USA. Och visst fick uppfyllde jag mina mål, nu när jag tänker efter, coolt. Så, det blir att sätta nya mål idag.



Det här är min Visionboard, jag har skrivit upp nyckelord som är viktiga för mig i livet. Sedan tänker jag fästa papperslappar där jag skriver mina mål.

Nu blir det att ta tag i lite! Puss från Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0