Jobbhelg

Söndag kväll och jag har bunkrat upp med chips, sourcream och grillchips + godisk och julmust. Jag har nämligen varit rätt nyttig i helgen (förutom choklad och mc donals och massa sodastream läsk), så idag blir det att passa på. Ska först käka lite mat bara.

Veckorna går så himla fort. Idag är det exakt en månad kvar innan jag åker, det är ju jättelite. Jag fattar nog inte alls att jag ska åka, lär jag väl först inse när jag står på Arlanda. Det är en helt sjuk sak att göra egentligen, men jag lyssnar till mitt hjärta och intuition. Det kommer jag alltid att göra framöver. Och även om det är utmaningar som skrämmer mig så lär jag utmana dom i alla fall, då kommer jag åtminstonde aldrig ångra det senare i livet.

I fredags jobbade jag på teatern, det var sista genrepet innan premiären som var igår. Massa folk båda dagarna. Innan jag började på teatern igår så stod jag och dema Sodastreamer på Elgiganten, det gick  bra. Fick dricka massa sodastream läsk och äta pepparkaka hela dagarna, så nu är jag både snäll och löjlig.

Igår skickade Elin två filmer ifrån USA-resan. Den ena var från NY och inne på hostlet. Haha, fy fan vad pajj jag var. Inte sovit på flera dagar och inte mådde man bättre av det där lilla rummet, + att man mådde uselt för att man ätit skräpmat i en månad och jag vet itne vad. Jag skulle härma vissa karaktärer som vi har stött på... Jag tror nog aldrig jag garvat så mkt... Den andra filmen var när vi hade varit i LA hela dagen och kommit fram till LAX där vår hotellbuss skulle hämta oss. Vi var helt övertrötta och stod och larvade oss där. Vi låter som ett östgötskt gammal par när vi pratar. Det var jävligt kul i alla fall, fast det är det väl mest vi som tycker. Jag höll i alla fall på att garva arslet av mig igår när Hanna hade gått och lagt sig, Hanna, om du vill kolla, gå in på dina mottagna filer ;)



Jag mådde inte så bra i detta rum, vet inte om det är förståeligt. Ändå var det det dyraste boendet på hela resan, berodde på att vi bodde på Times Square.



Fick nervösa sammanbrott på boendet. Elin var tapper i början medan jag flippade ut. Mot slutet höll hon dock med. Haha, faan, jag fick upp en bild i huvudet av den där kinesen eller vad det var (som satt på trappan och rökte hash jämt trodde vi det var, det var nog ngn rökelse kom vi på sedan). I alla fall, bilden i huvudet när kinesen sitter på toaletten med fötterna placerade på toasitsen. Hahahaha, jag kommer att garva av dom där påhittade bilderna på min dödsbädd, denna föreställning tror jag Elin stod för och var snäll nog att dela med sig :)

Nu, SVULLLLL


Kommentarer
Postat av: Elin

men fyyy, jag som nästan lyckats förtränga den där kinesen. såg du aldrig när han satt på huk på trappan i TAJTA biege byxor eller? kan ha vart när du hade åkt. uschalinge..

2008-12-14 @ 23:09:31
URL: http://elin87.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, klart som fan jag såg det! Och så kommer jag ihåg när han spottade ut kärnorna i papperskorgen jämt o jaa...

2008-12-16 @ 11:09:07
URL: http://saralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0