HAHAHAHA

Gissa vem som ringde mig nyss? Jo, ledningen på tv-programmet "Singing Bee"! Jag skickade in en oseriös ansökan för några dagar sedan och nu ville dom att jag skulle komma på casting. Hahahaha. Men jag ska att jag skulle flyga härifrån 14:e januari och vara borta i några månader och det var visst under den perioden som dom skulle spela in, så då var det ingen idé att jag skulle på castingen.

Det skulle väl vart kul annars :D Skämma ut sig för en stor del av svenska befolkningen!! Och om man skulle komma med så fanns det faktiskt rätt stora chanser att vinna pengar. "Singing Bee" har faktiskt varit min och hannas sysselsättning några fredagar efter att jag kommit hem från USA. Det låter rent ut sagt förj*vligt när jag sjunger, men det är kul, sen måste man ju lägga på lite av ens "pensionärdans" på det. Feelingen är den viktigaste ;)
Får väl söka nästa gång dom söker efter folk.

Hanna, sök du!!

   

"Singing Bee" inne på hostlet i Miami. Och just när man talar om det, Nickelbacks "Rockstar" kom precis på radion, Elin och min USA - låt ;)

Ska ut med hundarna nu! Puss!

Förresten, mitt nya smeknamn är visst "Pus"

Kommentarer
Postat av: Johanna

du..inte en chans att jag skulle söka. Nöjer mig med fredagskvällarna tillsammans med dig, men en tvdosa som mick :p

2008-12-11 @ 19:37:43
URL: http://johannastenqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

hahah fan va kuuuul om du skulle varit med i singing bee, jag skulle suttit klistrad framför tv:n varje fredag.. ska skicka filmerna från NY snart så ser du hur bra du gör dig framför kameran :P

2008-12-13 @ 23:09:56
URL: http://elin87.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha jaa Elin, vilken pudding jag är på dom där filmerna i mitt försök att härma "runkgubben" och "host-med-tungan mannen" + på LAX filmen som jag kallar "östgötsk par på resa" :D

2008-12-14 @ 15:19:39
URL: http://saralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0