Hahaha mitt fallskärmshoppnings bildspel

HAHAHA, asså, jag bara måste visa er det här fotot från när jag hoppar fallskärm, jag sitter här ensam och garvar ihjäl mig typ. Det lyser PANIK om det!!



Ehh va fan, vi kör ett litet bildspel, från början till slut:


Här, fortfarande kaxig, innan vi klivit på planet...

Vårt fina plan. Självklart så skulle jag och min instruktör få hoppa först...

Förväntansfull (fan, nu blev det stor text och vet inte hur man tar bort det)

"VAA!? Ska vi hoppa nu?

Tapper intill det sista

Intagit hoppningsposition

Sedan kommer fotot från ovan, så här ser de närmsta minuterna ut:


AAAAAAAAAAAAA


Äntligen vågar jag öppna ögonen, ganska härligt ju





Ser aningen drogad och lite uttråkad ut, lite mkt av adrenalin kanske..

Nae, nu vart jag glad igen

Det ska va gött o leva

Nere på mark igen, God damn it, jag överlevde!

Så där, nu utmanar jag Elin att lägga upp sigg hoppbildspel :D

Hopps ni får en trevlig garvstund, det fick jag....


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAH! jag ska spara ner dom här bilderna i en mapp och ta fram när jag är på dåligt humör :) så snygga!

2008-12-22 @ 19:55:13
URL: http://elin87.blogg.se/
Postat av: Pamela

hahahahaha, vilka roliga bilder, va jag skrattar... puss

2008-12-23 @ 02:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0