Deprimerande

väder det är ute idag... helt dimmigt var man än kollar.

igår var jag hos Hanna panna och kollade på IDOL och svullade. Vi älskar Kevin! Han är ju så grym, presterar alltid och i allt! Jag tyckte att Robin skulle gå vidare, jag har tyckt om Alice innan men att hon blivit sämre.
Ikväll blir det iaf en "mamma-mia" kväll, vi ska äta tacos och kolla på Mamma Mia filmen, jag har inte sett den än (!!), förutom lite klipp på youtube. Men det lär bli en sångkväll iaf!

Vaknade klockan 5 imorse också, fan det är omöjligt att sova med täppt näsa (även fast man använder nässpray). Jag steg i alla fall upp klockan 9 imorse och gick på långpromenad med mamma och hundarna. Kanske inte var det allra smartaste eftersom jag knappt hade ngn röst och nu tror jag att jag blivit ännu mer förkyld..

Fikan med John igår var trevlig, kändes precis som förr! Jag satt och åt hur hans tallrik och jag vet inte vad. John är definitivt en av de människor som jag känner mig mest bekväm med.

Om ett tag ska mamma och jag baka "pepparkakskaka", typ som sockerkaka fast med pepparkakssmak istället, väldigt mkt kaka :p
hmm ska nog föreslå till Hanna att vi ska gå och sola solarium idag, nu är det faktiskt 10 månader sedan sist. Mitt solkort går ut om några dagar, har tre ggr kvar, så åtminstonde ett besök måste göras.

Jaa vad finns det mer att säga. Jo, jag har en ny favoritlåt! Jag lyssnade rätt mkt på Tim McGraw i somras, upptäckte en av han och Faith Hills låt igår, dom är ju ett par sen jättemånga år tillbaka. När man ser på dom så ser man verkligen vilken kemi dom har, dom ser ju jättekära ut!
här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=saHyv3rRHsk

ska la kanske köra lite på ab-slidern idag. den står jämt här på golvet ifall jag skulle bli sugen ngn gång...

det känns som att det är eftermiddag, antagligen för att jag var uppe skapligt och tog en lång promenix så jag blev pigg...

ska maila Susi och Beth nu tänkte jag.

puss puss (typ det enda han kan på svenska, låter så gulligt när han säger puss puss som hejdå)



Inne på Miami Inks nya ställe, skulle vara kul att testa att göra en tatto, men inte värt det, tycker inte det är fint på tjejer, men killar får gärna ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0