Cabaret

Kom precis hem från teatern. Var där och kollade idag, har inte fått möjlighet att se den innan, så det fick jag betalt för, alltid bra. Just nu spelas musikalen "Cabaret". Jag tycker inte att den är i samma klass som förra årets musikal "Röda Nejlikan", men den blir väl bättre med tiden, brukar vara så.

Resten av veckan ska jag jobba imorn, fredag och lördag. Det är inte långt kvar tills jag åker nu. Lite pirrigt är det och värre lär det bli! Borde nog börja tänka på allt man ska ha gjort innan och packning och så där... Kanske får fixa lite imorn :)

Kanske åker in till stan imorn och köper klappisar med Hanna och Anna, har dock bestämt med Sam om att vi ska göra det på lördag. Vi får se, blir så krångligt med bussar... Jag har ju tur annars och kan använda mammas bil men imorn går det inte. Jag hatar verkligen att åka buss.



Måste ta ett snack med Isa snart, det pågås tydligen mycket där nere i Hickory/Charlotte området ;) Satt och kollade på bilder från USA idag. Hon och jag delade verkligen jobbiga stunder men även jätteroliga. Förhoppningsvis bosätter jag mig i Sydamerika i några månader snart och då ska jag till hennes hemstad Cali i Colombia, definitivt.

Tvätta bort smink nu och sätta på en film.

Mwaaaaaaaaaaaa Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0