1:a december

God morgon!

Varit uppe sedan kvar i 8, ställer alltid klockan då nu förtiden. Har än så länge inte gjort ngt än att äta frukost och läst lite mail. Idag fick jag ett au-pair jobberbjudande i Frankrike, utanför Geneve i Switzerland (vet inte hur man stavar det på svenska). Det var visst en svensk familj. Men nepp, nu har ju jag mina planer redan bestämda. Men det är ändå rätt skoj med familjer från hela världen som mailar och säger att de är intresserade.

Efter NZ vistelsen är jag förmodligen hemma i sommar och jobbar (måste verkligen ha ett sommarjobb). Sedan är jag lite sugen på att åka iväg i höst igen, kanske sydafrika eller ngt. Ifs så vill jag se mer av Europa, det är nästan pinsamt hur lite jag har sett där, trots att det är så nära och billigt att flyga. 

just nu pratar jag med han :D hatar att sitta i webcam.... fy fy fy....

men i alla fall. de senaste dagarna har varit ganska lugna..

i fredags var det idol kväll med hanna och sofie, dom hade köpt mackor och grejer så det blev mys.
I lördags blev det ikea med hanna, anna och sandra. de andra brudarna shoppade loss men inte jag!! det ända jag kunde unna mig var korv! haha

opps, nu blev han offline.. krångel med datan antagligen..

ska vänta i 5 minuter till, sedan ska jag ut med mina favvopojkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0