Wiiii

Tjoo!

Ännu en helg förbi då. Om 27 dar bär det av till Arlanda och sedan New York. Måste passa på att parta nu de sista helgerna, borta i Hickory lär det väl antagligen itne bli så mkt kan jag tänka mig. fast man vet ju aldrig ;p

i lördags var vi på inflyttningsfest hos sofie och rille, det var trevligt! kom dock rätt sent eftersom jag jobbade till kvart i 8. men det var så skoj så, speciellt ölspelet ;) sedan åkte jag och hanna med anna till norrkan där vi gick till trappan. Där var det ngn cowboy kväll med en mekanisk tjur och hela köret. haha, den hade jag ridit på om jag hade haft byxor, men chansen att visa rumpan när man har klänning skulle nog varit rätt stor, så det skippade jag. framåt 3 halv 4 gick vi hem till mig och käkade pomme med MASSA grillkrydda på, speciellt den tallriken hanna krydda. ni skulle sett igår, grillkrydda och chipssmulor i heela soffan.

fyfan vilken seg dag jag hade igår, gjorde ingen nytta överhuvudtaget, ifs kan det väl vara skönt med en sån dag lite då och då.

idag skulle jag på möte med syo konsulenten egenligen, men det blev lite missförstånd så vi tog möter över telen istället. skönt det, slapp jag pendla i 3 timmar. nu strax ska jag till Kungsgård och hämta ut ett nytt betygsdokument.

hörs sen! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0