Vilken härlig dag!

Helgen som varit vart rätt bra.
I lördags vart det spontanfest hemma hos Mats. Där satt vi och drack och sjöng lite gamla godingar till hans gitarrspel. Det blev dock ingen utgång sen, men dagen efteråt kändes det rätt skönt.

Igår var jag hundvakt till pojkarna. Det var meningen att dom skulle komma hit till lägenheten men eftersom det var underbart väder åkte jag ut dit och solade i bikini. Det var grymt varmt :)

Nu ska det bli njutning de sista veckorna i Sverige! (Dock helst inte då det gäller onyttigheter, jag vill itne vara ett berg i bikini där nere). Därför kommer studierna komma lite i andra hand.

Idag har jag varit och spelat football med john, stavis och macke. Det var två år sedan förutom förra midsommarn, men jag det fortfarane lite i mig. Mitt problem är dock min kondition, USEL är den, den ska jag försöka träna upp.
Efter fotbollen åkte vi hem o bytte om, sedan åkte vi till folkparken och käka kulglass, första riktiga glassen i år, underbart. efter det snacka vi massa skit i folkparken och nyss kom jag hem. får se om det blir lite grillning ikväll. John jobbar till 7 så vi får se.

kanske borde plugga lite nu? tenta på fredag. men det känns så jobbigt att slösa bort tiden på att sitta inne när man kan vara ute. kanske ska ta en dusch nu och sedan springa ner på stan? hmm, möjligt. vi får la seee.

image193

så härligt att gå barfota i gräset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0