"The notebook" gammal kärlek rostar aldrig

Var en väldigt fin film som therese tipsade om. Den filmen tipsar jag nu er om ;) Dock miste jag lite av stälmningen i slutet av filmen då John, Petta och Emil kom hem hit för ett tag sen, de hade varit på IFK, som förlorade.. Filmen handlade om äkta kärlek och att man fortfarande kan vara förälskad hur gammal man än är. Förresten, min famor och Ingemar förlovade sig förra veckan i Indien :D Det var Ingemar som friade och självklart sa farmor ja ;) dom hade visst gjort det jättevackert på hotellet med värsta middagen och allt. Det är farmor verkligen värd :)

Ännu en hemma-dag. Idag har jag pluggat lite, sen hängde jag med John och Emil på stan och shoppade lite. En jättesöt klänning, tygskor, en tröja och promenixskor. Jag blir såå sugen på att köpa massa gulliga klänningar, det står som högsta prioritet nu på listan, och förstås ett par bra träningsskor ;)

Imorn blir det att åka hem till mammsen och vara med pojkarna, the best boys in the world ;)

Jag vill ju prata med familjen Gaither på telefon snart ju. Får höra av mig till dom imorn genom mailen tänkte jag.

Jajusteja! Sex & The City började ju för 10 min sen, dubbelavsnitt dessutom ;) Jag har ju sett typ alla avsnitt med det är ju så komiskt att man kan se det flera ggr om ;)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0