Strålande humör, min visionboard är påbörjad:D

Hej där!

Idag är en sådan dag då man bara är allmänt glad och lycklig :D

imorse vad jag nere på stan och köpte present till mammas tobbe som vi ska fira idag, jag köpte utskriftspapper eftersom han ska få en fotoskrivare av mamma.

medan jag ändå var på clas ohlson passade jag på att köpa en anslagstavla och häftstift så att jag kunde börja på min "visionboard" där jag ska sätta upp saker som inspirerar mig. jag hade jättemånga fina papper hemma som jag skrivit ut för länge sen som jag suttit och klistrat och fixat med nu, riktigt kul faktiskt! på varje bild har jag skrivit ett nyckelord som representerar vd jag anser är viktigt i livet. dom här bilderna och orden är själva bakgrunden på anslagstavlan och utifrån grunden ska jag sen sätta upp mina mål. jag måste ta ett foto och visa upp den för er snart ;) mina nyckelord än så länge är: välmående, livets möjligheter, integritet, drömmar, kärlek, familjens styrka, fridfullhet, självständighet, glädje, frihet. Dessa ord har jag skrivit på bilder som jag tycker representerar det. flummig som jag är :p

igår skulle det ju bli jobb, men, "romeo" ramlade i trappan före föreställningen och bröt antagligen tån, så det blev inställt. eftersom folk redan hunnit komma bjöd teatern alla på kaffe och kaka. som tur var var det bara 100 besökare. men jag fick betalt til kvart i 11 iaf, även fast jag bara jobba till 8 ;)

en annan bra sak. jag får 7000 spänn tillbaka på återbäringen eller vad det heter :D jag hade inte ens tänkt på pengarna, isf att jag skulle betala tillbaka. men 7000 spänn rakt ner i plånboken är ju bra :D

tentan igår gick sådär, den här var fatkiskt svårare än den andra, men jag hopppas verkligen att jag klarar den, det finns möjligheter till det iaf.

hoppas mitt fina humör håller sig hela dagen :D

ha det kul idag!

nu ska jag städa zolas bur och ta en dusch :)
puss

image170

så här kan en måltavla se ut ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en bra dag! :)

2008-04-05 @ 12:07:23
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Maria

Heeej! Är allt bra idag?

2008-04-05 @ 12:12:36
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart tränar du?

2008-04-08 @ 10:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0