Skrev nyss ett inlägg..

Men det inlägget försvann. Sånt är så jobbigt, när man skrivit ett tag och sen är allt borta...

Iaf, hoppas att det blir långpromenix ikväll, vädret ser iaf väldigt lovande ut :)

ikväll kanske jag kommer att snacka med familjen i telefon, jag mailade och frågade förut. annars kanske det är lättare i helgen när dom inte jobbar på dagen, det skiljer ju 6 timmar mellan våra tidszoner. Ifall jag skulle jobba hos dom undrade dom om jag kunde komma till dom dne 31 maj, jag som tänkt att åka från Sverige då. Men det får kanske bli 25:e istället då. Först blir det ju New York och sen Long Island där jag ska på au pair kurs i 4 dagar. En hel dag ska jag shoppa på Manhattan. Det är så sjukt billigt där nere just nu, man kommer ju kunna köpa hur mkt som helst.

snart ska jag bege mig hemåt, när mamma kommer hem så pojkarna slipper vara ensamma :)

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0