Norrköping är en väldigt fin stad

shooo

Denna dag har bjudit på lite basketlirande, promenad, lägenhetsvisning, stan och glass. Lite senare ska vi till Stavis och grilla och kolla fotbollen. Jag får se om jag kollar på hela matchen, behöver egentligen plugga. Jag har ju tenta om si så där en och en halv dag. det går nog så bra så ;p

När hanna och jag gick vår vardagliga promenix på stan idag så pratade vi om hur fint det är i norrköping egentligen med strömmen och industrilandskapet, som man tar alldeles för givet. vi norrkan-bor bör vara stoltare ;) lägenheten som vi kollade på var till hanna. den var jättefin och mysig, men bara på 33 kvadrat, så lite litet. det är svårt det där med lägenheter, ska man ha hyres eller bostadsrätt, läge etc?

nu ska jag försöka plugge lite, kommer väl fastna i tv:n framför "unga mödrar". Haha, så roligt att kolla på, nästan alla är ju värsta fjortisarna. Hur bra är det egentligen för ett barn att andas in sina föräldrars cigarettrök hela tiden? Uschalinge.

klockan får gärna gå lite fort, jag är hungrig och är sugen på grillat. det var länge sen man åt det nu. hoppas det blir många barbeques (stavas det så) hemma hos familjen Gaither.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0