More news from Gaither family

Tjenis!

Precis hemkommen från Linkan där jag varit på föreläsning. Jag är så jäkla förkyld så då är det jobbigt att sitta inne i föreläsningssalen, nu är det helg iaf och det ska firas :)
På väg hem gick jag förbi mammas jobb, där visade jag henne mailet jag fick från familjen. mamma tyckte Beth verkade trevlig.

igår svarade jag på mailet och för ett tag sen fick jag ett litet svar, men hon ska skriva mer sen ikväll eftersom hon har mkt på jobbet. Dottern Amelia skulle vara med på ngn boktävling i skolan, "Battle of the books". det går ut på att de läser 25 böcker och sedan ska de svara på vilka författare och böcker det handlar om. tydligen var hon nummer 1 i sitt lag, smart girl ;) blir kul att få svar från dom snart igen.

snart ska jag käka lite sen ska jag möta upp hanna för att vi ska hämta min lilla kusse fia eftersom vi ska gå på stan, sen ska vi köpa hem massa gott och gå hem till mig och ha filmkväll :)

ha det fint!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej igen=).. ja jag har märkt att du inte varit inne så mkt=) Kul att du fått svar från en familj.. blir det den familjen lr?? Ihelgen...ja du ska fira davids lillebror ikväll som fyller år på måndag..:) sen vet jag inte så mycket mer..ska plugga också.. har ju som sagt praktik nu så det är en hel del att göra..:) har ni mkt i skolan lr?
vad ska du göra då?? puss

2008-04-11 @ 14:49:43
Postat av: Elin

haha aa herre gud, hur kunde vi göra det? :P men kul var det ju!

2008-04-12 @ 10:30:21
URL: http://elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0