Latisen

Hellu!

Idag skippade jag föreläsningen för att plugga lite på affärsrätten som är imorn.
känner att jag behöver gå och sola sen, det var över en månad sen nu och jag börjar känna mig bleek. uschalinge :p haha. carro i min klass hatar när jag säger så, men jag gör det bara för att jäklas typ. man ska vara stolt över att vara östgöte ;) väldigt feein dialekt. man tror ju att de flesta som pluggar i linköping borde vara östgötar, men på mitt program är det nästan bara stockholmare, så det är jag som har en dialekt som sticker ut :p

på senaste år har jag hatar programmet "våra bästa år", det händer ju aldrig ngt, man kan missa ett halvår och ändå vara i fas typ. men jag måste säga att det är lite beroendeframkallande som pamela försökt förklara för mig. det är ju itne speciellt bra, men ändå när jag är hemma på dagarna så sitter jag och kollar på skiten :S haha. får se om jag lyckas stå emot sen ;)

jag har nästan hållt på regeln om mina dagliga situps. igår var det dock lite problem. zack lät mig itne göra mina situps för han ville bara leka, men jag tror att jag kom upp i 25 iaf :p
mitt största problemområde är magen och valkarna på sidorna. hur fasiken ska man få bort dom!? som det ser ut just nu så längtar jag inte till bikinisäsong.

igår hörde jag som sagt av mig till au-pair. tillslut svarade hon och sa att min ansökan nu var på kontoret i sthlm och att dom borde höra av sig till mig snart. äntligen, bollen är i rullning :)

nu borde jag nog ta tag i dan :)

what what ciaoo (min och sams hejdåfras)

image169

Kommentarer
Postat av: maria=)

vet inte vad det blir ihelgen om jag fortsätter att må så här så blir det nog inte så mycket=) sj då? party=)??? puss

2008-04-03 @ 11:33:26
URL: http://mariaa86.blogg.se
Postat av: Elin

Det låter ju inte fel, vet du vart i USA det blir än då? Ja det tycker jag absolut, hehe. du har ju lite mer reseerfarenheter också så det blir ju skitbra :P

2008-04-03 @ 13:02:51
URL: http://elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0