Lärare borde lära sig att rätta bättre

Hey yoou.

Dom här dagarna har varit bra, bjudit på en del shopping faktiskt.

I lördags åkte jag med john och emil och shoppade lite på maxi, behövde lite "promenadskor" och sånt. Jämt när jag letar efter skor nuförtiden så intalar jag mig själv att jag borde köpa låga skor som är bekväma att gå i till bussen i och så. istället kollar jag på bara högklackade när jag väl kollar på skor, men i lördags hitta jag lite av varje.
sedan blev det jobb på lördagkvällen och sedan begav jag mig till stavis för lite förfest. väl där hällde jag i mig vad som senare skulle visa sig vara onödiga kalorier eftersom vi inte kom in på trappan för att sebbe inte var anmäld. istället blev det att bege sig hem i natten och äta mat. haha.

i söndags åkte vi och firade lilla esters 2-årsdag där det bjöds på fika. ester verkade vara nöjd med presenterna, speciellt dockvagnen :p

igår blev det en spontan shoppingdag då vi åkte till vingåkers outlet, som vanligt hittar man aldrig någonting där, men jag kom iaf hem med två väskor, den ena en sportväska som jag ska ha när jag tränar (faktiskt!), och den andra en till vardags.
sedan åkte vi tillbaka till norrkan igen och jag o hanna letade sexiga outfits till festen på lördag ;) jag tänkte köpa ett sjuksköterskedräkt, men istället valde jag att vara "djävul". jag var ju djävul på sams halloweenfest, men nu ska det läggas till lite attribut. nu blire korta svarta shorts som gäller, röda knästrumpor med röda glittriga högklackade pumps, djävulshorn och en lie eller vad det heter och urringning hahaha, känns ju helt stört att gå bland det där bland människor, men vi får se, jag anpassar mig på lördag tänkte jag. hanna ska vara en polis, det blir nog grannt det ;)

nu till rubriken. jag är faktiskt lite irriterad. jag ska ha omtenta i affärsrätt på fredag eftersom jag var 1 och en halv poäng ifrån godkänt. trodde jag... jag gick igenom den tentan en gång till nu och märker att jag fick fullpott på första frågan och inte 6 poäng. på tentan har lärarn krånglat till det också och först skrivit 16.5 men sen skrivit 14.5 över på min framsida. vet inte vad han sysslade med. men godkänt hade jag iaf, känns jobbigt att göra om skiten, men får hoppas att det går bra. affärsrätt är en kurs som jag verkligen vill bli godkänd i.

snart blire lite matlagning. har börjat göra situps nu varje dag också, ca 65 varje dag :p

puss


Kommentarer
Postat av: Elin

jo jag vill verkligen åka, hoppas jag får med mig nån bara :) skulle du åka iväg som au pair eller hur var det?

2008-04-01 @ 23:01:00
URL: http://elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0