Lägenhetsvisning

Om ett tag kommer två pers för att kolla på vår lägenhet, hyres alltså. Jag som trivs såå bra i den här lägenheten och på Söder. Men men, om man ska kunna komma iväg så måste man göra lite prioriteringar. Vi kommer säkert att kunna hitta en fin när jag kommer hem sen i oktober, om vi bestämmer oss för det :)
jag tycker det verkar komma ut lägenheter hela tiden, hyres som bostadsrätter, det är ju ett plus det.

Idag har jag ägnat förmiddagen åt att plugga lite, delvis känns det lite onödigt på en dag som denna eftersom jag ändå aldrig kommer kunna klara tentan, men jag intalar mig att man kanske lär sig ngt av att åka dit imorn och försöka ändå. sedan har jag städat inför visningen, nu är det bara dammsugningen kvar.

måste fixa massa med resan också. Ska ringa Kungsgård nu och be om ett nytt betygsdokument, det måste man visa. sedan är det visum som ska fixas, vaccination, försäkring, internationellt körtkort, läkarundersökning etc. så det är bara att sätta gång ;)

jag drömde att jag var hos familjen i North Carolina igår. Fast barnen var mkt mindre, typ bebisar :S haha. fast i drömmen gick det bättre än förväntat med engelskan iaf :p när jag väl kom till huset var det redan massa folk där, som en bbq typ. i drömmer låg också Blue Ridge Mountain, vilket det även gör i verkligheten. jag hoppas jag får drömma mer inatt. då kan jag ställa in mig lite undermedvetet på resan och min engelska :p
när jag pratade med Beth förra helgen frågade hon om barnen kunde få maila till mig och det är ju klart. Dom har inte skickat ngt än, så jag funderar på att skriva till dom idag eller imorgon.

take care!

image196

Bluerigde Mountains

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0