Kalkyl-tenta

Heeej

Kom hem från Linköping precis, började med tenta där klockan 8 imorse. 05,50 steg jag upp, evigheter sedan, det gör jag bara när jag just har tenta. det var såå skönt att gå ner till campus bussen vid halv 7, inget folk och svalt och skönt. kanske man ska börja gå upp så tidigt och påbörja morgonpromenad? hmm ngt att fundera på faktiskt.

tentan gick som väntat inget bra. men den var nog rätt lätt egentligen. jag hade kunnat plocka ihop mer poäng men jag gav ju upp innan jag kom dit. kände att jag inte orkade sitta där i 5 timmar.

det är lite lustigt. för att de enda omtentorna jag har är i just ekonomi. Jag älskade prov på gymnasiet, hur konstigt det än låter. på nästan varje prov hade jag mvg och ibland mvg +, men det var ju på just dom proven där man skulle skriva och analysera. Jag saknar faktiskt kurser där man skriver, räkning är ju inget för mig egentligen. hmm, vi får se hur vi gör med allt. jag saknar iaf skriftliga prov.

snart blir det en sväng ner på stan, stannar nog och käkar lite glass också, ett måste en sån här dag. jag äter jämt kulglass med daim och melon. mina tankar går till "Stena" som står inne på cubus hela dagen :p ska nog dit idag och köpa lite klänningar och vad jag kan hitta.

har mailat lite till med familjen. dom verkar vara så gulliga. dom skulle till kusten och stranden nu i helgen, då skulle dom ta foton och skicka till mig :)

ikväll blir det kalas för farmor, måste köpa ngt till henne på stan med. det var ett tag sen jag var där, man hinner ju aldrig, jag tycker alltid att man har ngt att göra. blir kul att träffa släkten iaf.

ha en trevlig dag då ;)
pusshej!

image197
gott det skulle vara med en sån här smultronglass då ;) var nyss o kolla på hemsidan. det blir det att åka ngn gång snart.


Kommentarer
Postat av: Ewie

jag hatar kalkyler haha :P men har också gjort en tenta inom det, klarade den ^^

2008-04-25 @ 12:01:19
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh vad gott det såg ut! Ha en underbar fredag! kolla gärna in min blogg.

2008-04-25 @ 12:16:08
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Anna

Shit, det dät blir nog min nya glass, istället för Euro..hahah ;) Ses ikväll! Pussssssss

2008-04-26 @ 08:39:01
URL: http://annalarsson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0