Bikiniväder

hey you!

Idag har jag varit här hemma hos mamma. Har suttit på tomten och solat. Det är så svårt att sola ryggen, så som vanligt är jag mkt brunare på framsidan. har fått bikinistreck nu, inte så vackert, men det är ju kul att solen tar iaf. jag bränner mig inte så lätt, men nu bränns det lite på bröstet och armarna.
börja precis fundera på hur bikinistreck/sträck stavas? :S
 
snart ska jag ta bilen till Kvarnisch där vi ska promenera. hoppas på 10 000 steg idag, men det tar ju evigheter och jag måste vara hemma till 6 så john kan ta bilen.

aaa. jag måste gå ner i vikt, jag ser ut som en köttbulle i bikini ungefär. Det hela hade varit lite bättre om jag hade varit lite längre än 1.60. det är delvis jag tycker om att ha klackar på mig, när man är längre ser man smalare ut. men, det finns ju inte mkt att göö så jag får trivas som det är. håller för övrigt på att läsa Mia Thörnbloms bok "Självkänsla" eller ngt, ska försöka ta lite lärdom. Har iaf lär mig att självförtroende och självkänsla inte har någonting med varandra att göra.

zorro rymde imorse när jag kom förresten, snacka om panik! Usch, jag skulle aldrig klara av ifall det hände ngt. Det jag mest är rädd för är alla bilar.

ska plocka ur tvätten ur maskinen nuu. sen plocka lite.

Jag vill snorkla snart
image194


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0