Ännu en ny vecka

Partyt i lördags vart kul!
Först var vi hemma hos Pamela och firade henne eftesom hon fyllde år, grattis! :D Sedan drog vi vidare till trappan. det var faktiskt kul där, det blev nog många steg på stegräknaren eftersom vi dansade typ 2 timmar i sträck. helt ensamma på ett dansgolv också. allt folk var typ på övervåningen eftersom det var ngn löjlig rappare där.
sedan var det tänkt att det skulle bli efterfest, men dom blev visst utslängda. så vid kl 4 låg jag i säng och som vanligt vaknade jag vid runt 8 och inte kunde somna om.
Min dag igår vart alltså vääldigt lat eftersom jag var så trött. dock gick hanna och jag en timme och en kvarts lång promenix. 8500 steg. det ska vi göra ikväll också.

om ett tag ska jag snart till linkan. har ingen möjlighet att klara tentan den 25:e, men får väl göra den nästa år. kan lika gärna gå på lektionen idag och förhoppningsvis lära mig ngt.

ska försöka söka lite distanskurser till nästa år nu, ifall att jag känner att jag vill läsa ngt annat. dock kan jag inte logga in på studera.nu så att jag kan registrera mig, jag som skickat efter en ny kod och grejer.

image175

på promenad, genom stan!

puss

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken cool bild :)

2008-04-14 @ 22:23:15
URL: http://elin87.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vill med gå på promenader...fan assså det här går ju inge bra med mina steg haha! Kanske till helgen? Pusssssssss

2008-04-15 @ 21:10:31
URL: http://annalarsson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0