All my life

sitter jag och lyssnar på nu med K-CI and Jojo, min gamla favoritlåt som jag brukade lyssna på när jag var typ 11 år och kär i en viss niklas :p
youtube är ju riktigt bra, man kan ju sitta i flera timmar utan att tröttna. my immortal akustik är riktigt bra ;)

idag skippade jag föreläsningen för att vara här hemma hos mamma och vara med pojkarna. ska försöka plugga lite till affärsrätten idag.
nyss fick jag mail om att boken vi behöver i den nya kursen kommer in nästa vecka (!), då ligger jag ju liksom två veckor efter. så jäkla dåligt, den fanns varken att köpa på nätet och det var fullbokat i skolan, så det är la bara att vänta.

idag ska jag fasiken höra av mig till min au-pair kontaktperson, det går otroligt segt. jag lämnade in den för liksom tre veckor sedan. jag har redan varit på henne massa så nu i fredags skrev hon bara att hon hör av sig till mig när hon är klar med den, men jag tänker iaf höra av mig för så här lång tid ska det inte ta. om allt går som planerat så är jag i new york om två månader, men då måste jag ju hitta en familj först... aja, ska ringa henne och om hon inte svarar tänker jag ringa kontoret i sthlm och fråga om det verkligen ska gå till så här.

ikväll blire hard work at the theatre. eller "hard work" är väl inte rätt uttryckt precis. ikväll blir det att stå i disken och sälja godis, sedan att plugga under akterna. idag jobbar jag med vaktmästare stefan, han är alltid kul att prata med, haha.

back to business nu då, zack står och klagar för att han vill mysa :)

image168

Kommentarer
Postat av: Maria

vad irriterande då, kanske känns bra o veta om du kommer iväg oxå..men jag tror att du kirrar det där;)

2008-04-02 @ 14:23:20
URL: http://mariaa86.blogg.se
Postat av: Elin

oh va kul :) usa eller? aa jag tror det och sen lite fler länder kanske, försöka hinna se så mycket som möjligt utan att stressa :P

2008-04-02 @ 14:57:00
URL: http://elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0