Valborg

Gud vad tiden går fort, imorn är det helg redan! Beror väl i och för sig på att det var valborgsmässoafton i måndas.

På valborg var vi först hemma hos John och grillade och sen förfesta. Martin hade tagit med sin singstar men nu när jag tänker efter så fick inte vi tjejer sjunga en enda gång! Sen när det var vår tur att få sjunga lite så satte de igång ngn musiktävling med massa frågor och sånt. Mitt lag, hanna, sara, jag och sebbe var faktiskt bäst, men vi ropade ut svaren istället för att skriva, så vi blev diskade :/

Efter förfesten så drog jag, hanna, sara, sofia, sebbe, stavis och john in till stan, de andra sju struntade i att gå ut! tråkmånsar! fast johnny och sara skulle köra i det där mc tåget så det var väl lite förståeligt i alla fall. när vi kom in så drog vi en liten stund till cromwell och tog en drink. där träffade vi min brorsa och mina kusiner johan och micke. haha martin var ju inte lite full, och jävligt jobbig! :p efter cromwell drog vi ner till palace, vi hade micke med oss så där blev det gratis inträde och så igen. på palace var det rätt mkt folk, först var jag lite tveksam till att gå dit, men de andra tjata om att det skulle vara 4 dansgolv öppna och bla bla :p när vi kom dit var bara ett golv öppet, och så usel musik djn spela! gick och sa till han två ggr att hankanske borde variera musiken lite. det var sån musik där det bara var typ dunka dunka, sånna låtar som i alla fall inte jag känner igen. så det var ju et stort -. blev knappt ngn dans där heller då :S

efter palace drog vi hem till sebbe och stavis och sov där. john och jag orkade inte betala taxi ända till krokek :p jag kan ju säga att jag inte sov speciellt bra den natten. fy faan vad sebbe snarkar högt! det visste jag i för sig redan sen i somras på öland, men shit. och så vaknar han till lite, men så somnar han igen på typ 2 sekunder och börjar snarka igen. tydligen skulle han operera bort det där nästa vecka så det assar sig bra ifall det blir midsommar på öland eller så igen ;)

jag tog lite kort på förfesten faktiskt! fast hittar inte usb sladden så kan inte lägga in några bilder, får sno några från hannis :p

i tisdas var jag så jäkla trött efter natten hemma hos sebbe att jag sov flera timmars middag. så skönt det var! sen igår så var jag och john hemma hos martin på getå. martin och john mecka med bilarna medan jag låg på martins brygga och sola lite och läste den nya boken nattvakten. sen var jag på körskolan och det gick inte bra igår, fick motorstopp typ två ggr i trafiken.

idag ska jag jobba på stadiulagret. börjar 16 och slutar 23. så snart ska jag ut och sola lite :) måste ringa jonna snart också och se ifall jag kan få ledigt i helgen. jag vill ju hänga med pamela till kalmar, men får se hur det blir.

pussis



Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan!
Har du någon gång druckit Amé?

2007-05-03 @ 10:38:51
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0