Min älsklings födelsedag!

Idag fyller John år, 22 år blir lillskiten :) Jag är en hemsk flickvän som inte varit speciellt kreativ när det gäller presenterna. Har inte hunnit gå på stan och köpt några, men det är inte lätt heller när han inte önskar sig något konkret. Presenterna fick bli ett presentkort på tatuering, 500 kr på valfri tatueringsstudio, pappa rekommenderade house of pain men jag tyckte det var lika bra att han själv fick bestämma studio. Och 400 i presentkort när vi åker till vingåker, på jeans eller han vill ha eller ifall han hittar ngt på stan. sen får vi se om jag hittar ngt nästa gång jag är på stan :)

igår jobbade jag kvällspasset på stadiumlagret. morgonen idag började med på att jag ställde klockan på kvart i tio för att göra frukost på sängen till john, inte så glamourös frukost kanske, men ändå mysigt att äta i sängen :)sen åkte vi in till stan för att johns mamma skulle bjuda oss på lunch. det fick bli fläskfile och potatisgratäng, det var gott. efter det åkte vi och kolla på en lägenhet i haga, men det var inget för mig kan jag säga. ifall jag skulle bo i den där skulle jag få klaustrofobi (stavas det så?) och drabbas av depression :P haha jag vet att man inte kan ha för höga krav på en lägenhet som är bllig jämfört med andra, men ändååå..

inatt ska jag jobba på stadium lagret, men sofie :D wie :D
nu måste jag in till prima, mamma ska skjutsa mig snart så jag är skitstressad. det blir inte bättre av att zack sitter här och hoppar upp i knät stup i kvarten och vill pussas. ska packa liten nu.

pussis och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0