Kommit igång med träningen ;)

Heeej.

I torsdags blev det träning sen, step 2. Jag tycker det gick rätt bra, pamela och jag hängde med hyfsat i alla fall i stegen och så :p det var rätt ansträngande så det var ju bra, hade lite träningsvärk i vaderna dagen efter, så då måste det ha tagit lite i alla fall. Idag tränade vi också, afrodans. Afrodansen är nog inget för mig, det kändes inte som att  det tog så mycket, det var mest flummt :p på tisdag har vi bestämt lite halvt att köra aerobics moves eller vad det hette, då kanske någon mer vill hänka på? :)

i helgen har det blivit rätt så mycket grillning.
i fredags var vi hemma hos Nicole och grilla och tog det lugnt. igår var det lite grillfest hos hoffe. vi grillade lite på hans gård och körde lite kubb och så där, sen gick vi upp till han och tog några cider. det var nära att det blev utgång, men så här efter känns det skönt att det inte blev så, var ju tvungen att gå upp 8.30 för träningen. nu på eftermiddagen vila jag middag typ två timmar, men det är inte det lättaste när telefonen ringer stup i kvarten + att hundarna kom hem efter ett tag och skulle upp och hälsa några ggr :p snacka om att det känns tomt i huset utan mina pojkar, det är helt hemskt! ni som har hund hemma fattar nog vad jag talar om, man vänjer sig vid att dom finns där och ifall dom är bortresta med mamma eller ngt så känns det jätteensamt. + så är jag i behov av att dampa loss med någon, så det blir ju oftast zack :p

imorn ska jag jobba igen, kvällspass, perfekt känner jag. det är bara tre veckor typ kvar nu till uppkörningen! haha, herregud jag måste köra bil säger jag bara! Just nu så kan jag ju inte ens :p

snart kommer min John hit, då blir nog hundarna glada.

så där, en halvtimma efter. john kom hit så vi åkte till sörping och köpte lite svullsaker.

ska äta lite nu och mysa.

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0