Jobb

Hallo där.
Nu har jag jobbat två nätter på stadiumlagret, och inatt blir det ännu en! igår blev det inte mer än 4 timmars sömn, men jag tycker natten gick bra i alla fall. idag har jag sovit mer, kände att jag behövde det. men FAN, vad irriterande det är när folk ringer stup i kvarten, det känns speciellt skönt när man precis lyckats somna :p som tur är har det varit dåligt väder de här två dagarna så jag har inte fått så mkt ångest över att jag varit tvungen att vara inne och sova. igår blev det lite intriger på stadiumlagret emellan primaarbetarna, haha. det är rätt jobbigt med människor som tror att dom är boss fast dom har precis samma anställning som resten av arbetarna. 

jag kom på det för ett litet tag sen, jag har körlektion imorn klockan 10.20 och jag slutar på stadiumlagret vid 7 :S i värsta fall ska jag till martin och vila en timma och sen ner igen. jag ringde körskolan för en timme sen och de hade inte öppet, ska ringa dom imorn när dom öppnar och se om det är okej att avboka, annars får jag helt enkelt sitta där helt DÖD i bilen.  

vad händisch i helgen då, det får vi se. kankse ska till sofie och grilla imorn, samtidigt som jag har lite dåligt samvete över att vi inte firat johns födelsedag, så jag kanske bjuder han på bio imorn istället, vi får se helt enkelt.

nu har jag väl ingenting mer att tillägga, är lite trött.. förresten, måste bara beklaga mig lite över mina jobbarskor. jag va ju inne och hämtade extrakläder i tisdags för att mina är hos john. och jag hittade inga skor mindre än storlek 40, okej, storlek 40 funkar väl ifall det är vanligt storlek, men dom här ser fan ut som 45:er eller 46:er! jag går runt där och trampar i mina båtar, det är knappt att jag vågar gå och hämta frukt på rasten i lunchrummet. så där då :)

pussiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0