Inte allt för mycket har hänt

Hejsan Hejsan!

I måndas åkte jag och John till vingåker. Där hittade vi ingenting så det slutade med att jag köpte ett par mjukisbyxor som var alldeles för stora och john köpte skor och lite skit. Jag har kommit fram till det, jag är nog ingen mjukisbyxor-tjej. Jag tror jag inte kom en enda dag till skolan med mjukisbyxor och jag har heller aldrig gått på stan med dom. Fast det första jag gör när jag kommer hem är att sätta på mig ett par softa byxor. Jag är lite larvig så där, jag tycker till exempel att det är jättejobbigt att åka hem me de där arbetskläderna när jag måste åka buss hem. Jag känner mig helt obekväm och det känns som att alla kollar. Nu har jag gått från att vara krog-tjej till lager-tjej på arbetet, vad ska komma härnäst? En res-tjej skulle inte sitta fel ;) Tänk vilket perfekt jobb att jobba för t.ex. När och Fjärran, resa, samtidigt som man får hålla på med tv.
 
Igår  och idag har jag jobbat dag på stadiumlagret, 7-16. Det är inte direkt att jag är van att gå upp vid 05.30, så det tar ju emot lite grann. Idag gick det dock bra eftersom jag lyckades somna 10.30 igår, det var länge sen. Imorn är jag ledig i alla fall, sköönt, fast ska jobba på fredag dagspasset igen.

Imorn ska jag och Pamela träna!!!! Jag har inte tränat på 3 månader, så man undrar vad fasiken jag gjort som inte tagit tag i det. Jag vill fan va hyfsat nöjd till midsommar. Jag tror att ifall man själv känner sig nöjd så blir man mycket finare inför andra också. Självförtroende är nog ganska sexigt.  Fast det är klart, för mkt av det är aldrig attraktivt. Klockan kvart i 11 ska vi ses utanför Hälsostudion, sen börjar passet 11, på schemat står det step 2. Haha, hur lär det gå, jag kan tänka mig hur step 2 är, när säkert step 1 är alldeles för mycket för min stackars kondition!

Jahopp. Ska packa lite nu. John skulle sluta tidigare idag och sen komma och hämta mig. Jag är såå trött. Kunde inte hålla mig från att sova middag en halvtimma för ett tag sen.

Nu är mina älsklingpojkar i fjällen med Tobbe. De åkte imorse och kommer inte hem förrän på söndag :(

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0