Gladisch :D

Koko, känner mig lite glad nu.

Tror det beror på att jag inte behövde jobba imorn kväll. Jag ska jobba imorn 7-4 på green cargo och laga trasiga klädhängare eller något sa chefen på prima :S haha, får se hur det är. inte speciellt kreativ, men jag måste jobba lite, har ju bara jobbat i måndas.

igår mailade jag en au pair firma. fick svar idag, ett jättelångt mail, jag är riktigt sugen på USA :D hanna kanske ska med också, annars kanske vi reser lite ;)

jag och pamela tränade både i tisdags och idag igen. idag var vi på muskelaerobic, lätt det jobbigaste passet hittils. Det var blandning på typ dans och jobba med vikter och så, skitjobbigt! jag kan fan knappt göra en enda armhävning, pinsamt! idag på dan gick jag och pamela på stan ett rätt bra tag. jag köpte, solglasögon (vilk jag säkert aldrig kommer använda, tycker det ser så självsäkert ut att bära solglasögon :S), ett partylinne, en jacka, puder, diadem och slingfärg. plus läppglans. jag tappar jämt bort mina, det är sjukt :S i måndas gick ponken och jag på stan, då köpte jag lite annat skit. john är en mes, istället för han tatuerings-present så vill ehan ha kläder. han som tjatat om tatuering så länge, det kommer säkert aldrig bli av :p

jag ser fram emot på lööördag. hihi, då blire partaaaj :D

jag övningskörde med trafikskolan både igår och idag i stadstrafik. igår gick det piissssdåligt, men idag lite bättre. jag måste köra myckeeeet mer!

är hungrig nu så måste äta lite. jag måste upp halv 6 imorn, fy fan :( men resterande helgen ska bli så skön :D

pussilino

(snart är yang hemma :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0