Bowling, partaj imorn <:0)

Tjaaaaaaaaaaaaaa

Idag jobbade jag som sagt. det var fanrätt skönt att vara där, vi lagade typ klädhängare, sånna man hänger tvätt på. Vi var tre från Prima. Det varså skönt eftersom man kunde snacka med varandra hela tiden, det kan man ju inte göra på stadiumlagret. På något sätt kom vi in på alla de här kändisarna, som typ Lindsay Lohan, Hilary Duff och så vidare och kom på att dom typ är lika gamla som oss, och tänk hur jäkla långt dom kommit i den här åldern! Där stod vi liksom, tre ungdomar från bemanningsföretag, inne i ett deprimerande lager och lagade lite tvätthängare som de sedan ska skicka ner till Tyskland. Mohaha, men men, man lär sig i alla fall att vara nöjd med det man har. Här hemma i Sverige känns det bra bara man har något jobb överhuvudtaget. Jag ska tillbkaa dit på måndag, men på tisdagen har jag ju halkan. Imorn har jag körlektion igen :/

Ikväll blire bowling. John kommer och hämtar mig vid typ halv 9. Blir väl Hugo antar jag. Men jag får se om jag är med, jag kan bli på så himla dåligt humör av att spela bowling när det går dåligt. Annars tar jag en cider eller ngt och bara umgås.

Imorn blire partyyy, som jag även skrev igår ;) Ska till systemet imron och köpa lite cider imorn. Pamela skulle bjuda på ngn god aprikossprit tror jag det var, så jag köper med mig lite goda cider och sånt. Ska bli kul. Fast mina kläder jag ska ha känns inte så  bra. Förmodligen svarta shorts, typ silverlinne och silverskor, annars får vi se imorn ;)

Ska väl platta håret lite nu, måste klippa mig som fan. Hanna kanske ska slinga mitt hår imorn :)

Ju mer jag lyssnar på Justin och Nelly, desto mer tycker jag om dom. Nu tycker jag "Say it right" är asbra, den blir bara bättre och bättre.

hihi, puss


Kommentarer
Postat av: jobbsökande 20årig tjej ;-)

hejsan!! sökte på stadiumlagret och fickk upp din blogg :-) söker lite jobb i norrköping och undrar om du vet om de har ngt ledigt på stadiumlagret, om du har ngt nummer eller så jag kan kontakta dem på! ha de så bra! hoppas du kan hjälpa mig! ps:fin blogg du hade MVH /Anna

2008-10-28 @ 12:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0