Teoriplugg

Just nu sitter jag hos John och pluggar lite körkortsteori, nu börjar jag känna att jag borde börjat med det här för läänge sen :p aja, får se hure går på lördag.

Igår jobbade jag på Cromwell, första gången i serveringen och så.  det var rätt mkt att hålla reda på faktiskt, beställa, säga till kocken, slå in allt på alla bord, gå ut med bestick, servera (vilket jag aldrig gjort innan), samtidigt som man ska stå i baren och massa annat. Men men, första dan gick väl bra. Vilken jäkla kärring i köket säger jag bara!! jag har träffat henne innan på fredagarna och lördagarna, men herregud! värsta jäkla bitchen så fort hon har det minsta lilla att göra. Amir som jobbat där i flera år sa att det var flera som slutat på grund av henne och att hon nu har en sista varning, jag förstår folk som slutar! men han gav mig tips att bara käfta emot och inte ta åt mig, så det blir det som gäller idag :p jävla kärring!

matschemat och så går så där, har inte blivit så jättenyttigt :p
igår på morgonen och jag två knäckemackor med ost och nudlar, ett glas vatten
mellanmål, lunch var på stan med hanna när vi käka glass
middag, fullkornspasta och köttfärssås
typ en liter vatten
och sedan efter jobbet vid 12-halv 1. en knäckemacka och en macka, + lite godis :p
och motionen fick jag på stan och på jobbet :p

nu ska jag väl fortsätta plugga, martin och john åker och tar nya bilder på bilarna, john funderar på att byta bil igen, haha. jag vill ut och sola men har ingen bikini eller så med mig..

pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0